Kész!

Szóval, összeállítottam a csomagot a kiadónak. A borító, a regény, a fülszöveg, az instrukciók. A szerződések kitöltve, aláírva, megcímezve a borítékban várják, hogy útnak induljanak.

Készen vagyok!

Kicsit úgy érzem most magam, mint egy utazás előtt. Mindent bepakoltam a bőröndbe? Vajon nem ott derül majd ki, hogy miután egy egész óceánt átrepültem, valami fontos otthon maradt?  És vajon milyen lesz ott? Tetszeni fog? Vagy honvágyam lesz?

luggage-1482702_1920

Korábban nem hittem volna, hogy ezt is én csinálom majd, de most örülök, hogy minden átmegy a kezemen és semmi sem történik a beleegyezésem nélkül. Jó dolog, hogy nem csak az írás közben vagyok fontos, hanem utána is. Még ott vagyok a regény mellett, fogom a kezét, nehogy kiszaladjon az úttestre, még egyszer, utoljára megigazítom a gallérját, bekötöm a cipőfűzőjét…

Jézusom, nem is ismerek magamra!

Lehet, meghökkentő, de tényleg ezeket csináltam hetek óta.

Most viszont készen vagyok! Készen vagyok ezzel a regénnyel és ezáltal lassan kész állok majd egy újba kezdeni.

write-593333_1920

Kicsit furcsa az érzés, mikor egy álom valóra válik. Éveken át tervezgettem, hogy csinálom majd, milyen lesz, néha még lehetetlennek is hittem és a végén kiderül, milyen egyszerű az egész. Vagy legalábbis sokkal egyszerűbb, mint korábban hittem. Csak meg kellett írni. A többi meg már szinte magától jött.

És most kész van, becsomagolva. A héten elküldöm. Aztán hamarosan testet ölt. Már alig várom.

Persze, mindenről részletesen beszámolok majd.

Addig is minden jót!

Szeretettel:

Logo3

 

 

Kész!

2 thoughts on “Kész!

Leave a comment